Nieuwe oude ritten op Tacx fortius software plaatsen

Tacx Fortius Software

Moderators: nzuraw, mcorn

Post Reply
Jordy.D
Balance Bike
Balance Bike
Posts: 1
Joined: Mon Mar 22, 2021 8:09 pm
USER_FLAG: Belgium

Ik ben nu al enkele dagen aan het proberen oude ritten op mijn Tacx fortius software te zetten van onderstaande link
https://lunicus.org/tacx-trainers/old-rlv-tts-files/
Echter lukt me dit niet. Ik zou graag de "real life video" kunnen rijden, maar elke keer ik er een probeer up te loaden komt hij niet terecht bij de "real life video". Door veel opzoekwerk heb ik al wel gevonden hoe ik deze bij de "Catalyst" kan krijgen maar dit is zonder video jammer genoeg.

Iets wat misschien ook wel de oplossing kan bieden is een manier om van een .tts bestand een .rlv bestand te maken. Ik weet niet of dit een optie is, maar ik vind geen manier om een .rlv bestand te bekomen. Telkens ik van bovenstaande link een rit download komt dit als .tts bestand. Terwijl ik in een eerdere thread iets had zien staan dat ik een .rlv bestand, .pgmf bestand en .avi bestand nodig had.

Hopelijk kan er iemand mij helpen want ik vind niet onmiddelijk een oplossing.

M.v.g.
Jordy
User avatar
mcorn
Directeurs Sportifs
Directeurs Sportifs
Posts: 903
Joined: Thu Mar 21, 2019 12:56 pm
Location: Bellingham, Washington, USA
USER_FLAG: United States of America

Ik weet geen manier om een ​​nieuwer TTS-bestand te converteren voor gebruik met de oudere Fortius-software. Video's gemaakt voor de oudere Fortius-software worden geleverd met de nodige * .rlv- en * .pgmf-bestanden die nodig zijn om op die oudere software te draaien.

(Vertaling met dank aan Google Translate.)

(Translation courtesy of Google Translate.)
Michael Corn
Bellingham, Washington, USA
Post Reply